Advertisement

בנט ולפיד - בנט ולפיד, טלפון למלך כבר הרמתם? - שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים.

בנט ולפיד - בנט ולפיד, טלפון למלך כבר הרמתם? - שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים.. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית.

בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים.

בנט ולפיד חלוקים: מי יקבל את המנדט? - ערוץ 7
בנט ולפיד חלוקים: מי יקבל את המנדט? - ערוץ 7 from a7.org
לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק? התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים. הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״. מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה.

יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה.

שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. יור ימינה ויור יש עתיד כבר מתקדמים קדימה במגעים להרכבת ממשלה בזמן שהמנדט אצל נתניהו. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. בנט ולפיד, למדו מטעותכם // בצלאל כהן. שר החינוך נפתלי בנט יוזם חקיקה בכנסת לפיה לא תתאפשר כניסתם של ארגונים דברים ברוח דומה אמר יור יש עתיד יאיר לפיד, ששיתף פעולה עם בנט כשהיו שותפים לקואליציה בימי הממשלה. הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק.

השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ.

תמונות השבוע של צלמי "הארץ" - תמונות היום - הארץ
תמונות השבוע של צלמי "הארץ" - תמונות היום - הארץ from img.haarets.co.il
בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. ערוץ 10, לונדון וקירשנבאום, 10 באפריל 2014,שאול אריאלי על הצעתו של נפתלי בנט לספח את ההגושים. הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית.

לפיד מצדו הבהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים הוא תנאי לחבירתו לממשלה. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. Segal, amit (9 december 2020). התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת. לפיד שואף כי בנט יצהיר פומבית כי ימליץ עליו בפני הנשיא ראובן ריבלין, בניסיון לקבל את המנדט להרכבת הממשלה הצהרה כזו תהווה דמי רצינות, והתמורה מצד לפיד תהיה הסכמה לכך שבנט יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה אתו. השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים.

בדיונים הנוגעים להרכבת הממשלה שבראשה יעמדו בנט ואחריו לפיד עלה שמה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי כמועמדת לתיק הפנים. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. שר החינוך נפתלי בנט יוזם חקיקה בכנסת לפיה לא תתאפשר כניסתם של ארגונים דברים ברוח דומה אמר יור יש עתיד יאיר לפיד, ששיתף פעולה עם בנט כשהיו שותפים לקואליציה בימי הממשלה. יור ימינה ויור יש עתיד כבר מתקדמים קדימה במגעים להרכבת ממשלה בזמן שהמנדט אצל נתניהו. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית.

N12 - המבקר: בנט צדק, נתניהו לא מדייק
N12 - המבקר: בנט צדק, נתניהו לא מדייק from media.mako.co.il
שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. סער נוסק, בנט ולפיד נחלשים, כחול לבן מתרסקת. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ).

שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית.

היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: בדיונים הנוגעים להרכבת הממשלה שבראשה יעמדו בנט ואחריו לפיד עלה שמה של יור מפלגת העבודה מרב מיכאלי כמועמדת לתיק הפנים. שר החינוך נפתלי בנט יוזם חקיקה בכנסת לפיה לא תתאפשר כניסתם של ארגונים דברים ברוח דומה אמר יור יש עתיד יאיר לפיד, ששיתף פעולה עם בנט כשהיו שותפים לקואליציה בימי הממשלה. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. סער נוסק, בנט ולפיד נחלשים, כחול לבן מתרסקת. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש.

שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה בנט. יור ימינה ויור יש עתיד כבר מתקדמים קדימה במגעים להרכבת ממשלה בזמן שהמנדט אצל נתניהו.

Posting Komentar

0 Komentar